#1 2010-09-09 14:02:27

 Dijon

GuildMaster

12233354
Call me!
Skąd: Białogard
Zarejestrowany: 2010-09-07
Posty: 232
Punktów :   
Nazwa postaci: Dijon
Gildia: Invade
Level: 160-170
Nacja: Procyon
Klasa: Wizzard
WWW

Ticket do Supportu

Jako, że wielu z Was ma problem z poprawnym napisaniem danych w ticket'cie, przygotowałem ten poradnik. Jest on oparty o przykład wysłania ticketu odnośnie zmiany Sekretnego Pytania/Odpowiedzi. Mam nadzieję, że się Wam przyda.

1. Zakładamy konto na stronie Supportu

Wchodzimy na stronę Supportu (support.cabalonline.com), po czym klkamy w napis Register.

http://img118.imageshack.us/img118/7649/rejestracja1vc6.jpg

Postępujemy zgodnie ze wskazówkami widocznymi na screenshot'cie. Klikamy przycisk Register z niebieską obwódką.

http://img118.imageshack.us/img118/9711/rejestracja2mj2.jpg

Tutaj widzimy dane naszego konta.

http://img118.imageshack.us/img118/2679/rejestracja3ri1.jpg

Teraz przechodzimy na główną stronę, aby się zalogować.

Logujemy się na stronę Supportu

http://img152.imageshack.us/img152/1103/logowanieho1.jpg

2. W przypadku zablokowanego konta

2.1 Blokada konta z powodu podejrzenia właściciela tego konta o cheatowanie (uzasadnionego, bądź nie).

Wejdź na (support.cabalonline.com), wciśnij Submit a Ticket, wybierz sekcję Blocked Account Appeals.

Wpisz nazwę swojego konta (w największym polu), nazwę głównej postaci (w polu Players name) oraz Serwer, na którym grasz (World Set).

W polu Subject (temat) wpisz (po angielsku): Blocked account
Pod spodem (w największym polu) wpisz (po angielsku):

Hello,

I do not understand why my account got blocked. Since I am sure I never broke any rules I would like you to investigate my account once again and unblock it.

My account ID is: xxx

Thank you.

Kliknij Submit na dole.

2.2 Blokada z powodu wpisania niepoprawnego hasła Sub-Password (tego na postać, ekwipunek oraz depo) - czy to przez Ciebie samego, czy osobę trzecią.

1. Logujemy się na stronę Supportu.
2. Klikamy przycisk Submit a Ticket.
3. Z listy wybieramy sekcję Sub-Password Blocks, po czym klikamy na Next.
4. Opcja Priority (priorytet) - ustawiamy wedle uznania.
5. W polu Game ID: wpisujemy nazwę naszego konta w grze.
6. W polu Character name: wpisujemy nick naszej głównej postaci.
7. W polu World Set: wpisujemy nazwę serwera, na którym gramy.
8. W polu Subject wpisujemy: Blocked Account
9. Niżej, w największym polu, piszemy:

Hello GM,

My account has been blocked  "tu wpisz jedną z dwóch poniższych wersji".

1. due to my failure attempt of typing in the password correctly.
2. because someone has hacked it and typed in the password incorreclty.


ad. 1 - jeżeli sami źle wpisaliśmy hasło.
ad. 2 - gdy ktoś wszedł nam na konto i podał złe hasło.

Dalej piszemy tak:

Block reason: "tu wpisujemy jeden z trzech poniższych powodów".

1. Character Lock - jeżeli źle wpisanym hasłem było te, założone na postacie.
2. Inventory Lock - jeżeli źle wpisanym hasłem było te, założone na ekwipunek.
3. Storage Lock - jeżeli źle wpisanym hasłem było te, założone na depo.

Dalej piszemy następująco:

Approximate time when the situation took place: "data, godzina (cabal time)".

Czyli na przykład: 12.11.2009, 16:45 Cabal Time.

Dla przypomnienia: Cabal Time (w skrócie "CT") różni się od naszego czasu 1 godziną (lub dwiema - czas zimowy), dlatego gdy podajemy przybliżony czas, kiedy zdarzenie miało miejsce, odejmujemy jedną godzinę (lub dwie - czas zimowy).

Przykład: Jeżeli sytuacja miała miejsce o 3:38 rano, to wpisujemy 2:38am Cabal Time (CT).

Na koniec czas na zwrot grzecznościowy:

Regards,
"Twoje imię, nick, cokolwiek"

Poniżej znajduje się ostateczny wygląd przykładowego ticketu napisanego w tej sprawie (gdzie wina leży po naszej stronie, a powodem blokady jest źle wpisane hasło na ekwipunek):

http://img694.imageshack.us/img694/8424/subpasswordblockade.jpg

Gdy ticket jest już gotowy, klikamy przycisk Submit, aby go wysłać.

3. W przypadku chęci ZRESETOWANIA SQ i SA?

Klikamy przycisk "Submit a ticket".

http://img118.imageshack.us/img118/476/submitaticket1jk4.jpg

Wybieramy interesujący nas departament. Klikamy przycisk "Next".

[img[http://img118.imageshack.us/img118/9703/submitaticket2re1.jpg[/img]

Wpisujemy nasze dane.

[img]http://i44.tinypic.com/1yoc4g.jpg[img]

Po wpisaniu danych dopisujemy nasze nowe Sekretne Pytania (DWA) oraz odpowiedźi na nie.

http://i40.tinypic.com/2cgn0gx.jpg

Klikamy przycisk "Submit".

To już wszystko. Na początku otrzymamy automatyczną odpowiedź, potem zaś potwierdzenie zmiany danych.

Potwierdzenie to zostanie wysłane na jeden z naszych e-maili (albo ten podany przy rejestracji na stronie głównej Cabala, albo ten podany przy rejestracji na stronie Supportu).

Jeśli wpisaliśmy wszystkie dane poprawnie, to nie powinno to długo potrwać.

Gdyby komuś nie wystarczyły screenshoty, to tutaj mamy wyspisane dane, które musimy podać w przypadku prośby
o zmianę Sekretnego Pytania (punkt 4.).

4. Moje konto zostało shakowane. Co robić?

4.1 Zalogowałem się na konto a moje itemy zniknęły.

System Supportu niestety nie przywraca itemów, które zostały utracone w skutek czyjegoś wejścia na twoje konto.

    * Zmień hasła
    * Przeskanuj dyski antywirusem, ponieważ możesz mieć keyloggera na swoim komputerze, który zapisuje informacje na podstawie wciśniętych przez ciebie klawiszy na klawiaturze
    * Upewnij się, że nikt poza tobą nie zna twoich haseł

4.2 Otrzymałem e-mail o treści "Your password has been changed" [b](Twoje hasło zostało zmienione), podczas gdy go nie zmieniłeś, LUB [b]kiedy przy logowaniu do gry widzisz wiadomość "Account name and password do not match" [b](nazwa konta oraz hasło nie zgadzają się).

    * Przede wszystkim spróbuj zmienić swoje hasło na stronie Cabala (patrz niżej)
    * Jeśli to nie pomoże, wyślij ticket (support.cabalonline.com) - sekcja Account Support

W polu Subject (temat) wpisz (po angielsku): Hacked account
Pod spodem (w największym polu) wpisz (po angielsku):

Hello,

I suspect someone has hacked into my account because it appears my passwords were changed and I cannot reset them.
Here is information to prove that I am the real owner of the account:
- Full name (imię i nazwisko)
- Date of birth (data urodzenia wg. schematu dzień/miesiąc/rok)
- Game ID (nazwa konta - wpisujemy w pierwszym z góry polu, rozpoznamy to po pogrubionej, czarnej czcionce "Game ID:")
- Site account: (nazwa konta na oficjalnej stronie)
- Number of game IDs on site account: x (liczba posiadanych kont w grze na jednym koncie głównym na oficjalnej stronie)
- Secret questions and answers: (Sekretne Pytanie i odpowiedź - jeśli ich nie pamiętasz, czytaj punkt 2 tego poradnika)

Jeśli wszystko napisałeś poprawnie, GMi zablokują twoje konto, aby "haker" nie zdążył zabrać itemów a następnie pomogą ci je odzyskać.

5. Jak zmienić hasła?
5.1 Zmiana hasła na stronie głównej.

Wejdź na cabalonline.com/account. Wciśnij przycisk Forgot Password (zapomniałem hasła).
Wprowadź wszystkie dane (nazwa konta, e-mail, nowe hasło, potwierdzenie nowego hasła, Sekretne Pytanie i odpowiedź).
Informacja: to NIE JEST hasło, którym logujesz się do gry.

5.2 Zmiana hasła do konta w grze.

Zaloguj się na swoje konto na stronie cabalonline.com/account. Przy nazwie konta, którego hasło chcesz zmienić, wciśnij przycisk Change w tabelce Password (aby to uczynić, musisz znać swoje obecne hasło).

5.3 Resetowanie hasła do konta w grze.

Zaloguj się na swoje konto na stronie cabalonline.com/account. Przy nazwie konta, którego hasło chcesz zmienić, wciśnij przycisk Reset w tabelce Password (aby to uczynić, musisz znać swoje obecne hasło, Sekretne Pytanie oraz odpowiedź na nie).

6. Ogólne zasady pisania ticketów

6.1 Jeśli używasz translatora przy pisaniu ticketu, upewnij się, aby przynajmniej przetłumaczył on wszystkie wyrazy, inaczej twój ticket będzie nieczytelny.

6.2 Zorganizuj treść swojego tekstu - nie pisz bez spacji, enterów. Podziel go na zdania.

6.3 Przy wysyłaniu ticketów, ZAWSZE używaj swojego prawdziwego adresu e-mail. Inaczej nie otrzymasz powiadomień odnośnie odpowiedzi na twój ticket.

6.4 Nie spamuj. Jeden ticket to wystarczająca ilość. Jeśli wyślesz ich więcej, zostaną pogrupowane i wskoczą na koniec kolejki - niepotrzebnie wydłużysz sobie czas oczekiwania na odpowiedź.

6.5 Nie wysyłaj ticketów w tej samej sprawie do różnych sekcji. Wysłanie ticketu do niewłaściwej sekcji nie przyspieszy całego procesu. GMi odpowiedzialni za daną sekcję nie mogą przeglądać ticketów niepodlegających sekcji, którą się zajmują.

6.6 Nie "podbijaj" ticketów (tzw. BUMP). To tylko utrudni i wydłuży proces udzielenia ci pomocy.

6.7 Nie proś w ticket'ach o wysłanie/zmianę hasła i innych informacji na podany przez ciebie e-mail. GMi nie przesyłają takich informacji z powodów bezpieczeństwa.

6.8 Zamiast wysyłać nowy ticket, odpowiedz (przycisk REPLY pod ticketem) na wysłany przez ciebie wcześniej ticket (możesz je przejrzeć klikając przycisk View Tickets na stronie Supportu - opcja dostępna po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie Supportu). W przeciwnym wypadku GMom trudno będzie śledzić twój problem.

6.9 Zawsze podawaj nazwę swojego konta w grze, jak i postaci, aby GMi mogli znaleźć twoje konto w bazie danych.

6.10 Zachowaj kulturę i nie przeklinaj.

6.11 Upewnij się, że wysyłając ticket wybierasz właściwą sekcję. Jeśli nie otrzymujesz odpowiedzi przez długi czas, sprawdź swój ticket, a ściślej mówiąc - jego STATUS - powinien być OPEN, pole nie powinno być puste, ani oznaczone jako COMPLETED. Nigdy nie zmieniaj statusu własnoręcznie - może to doprowadzić do tego, że GM przeoczy twój ticket. W przypadku, kiedy sam rozwiązałeś swój problem przed otrzymaniem odpowiedzi, poinformuj o tym w odpowiedzi - a nawet lepiej - własnoręcznie zmień STATUS ticketu na COMPLETED.

6.12 POMOC NIE ZOSTANIE UDZIELONA, jeśli okaże się, że gracz kupił wcześniej konto (kłania się allegro.pl), lub dzieli się nim z osobą trzecią - zapis na ten temat również istnieje w regulaminie, więc żeby nikt się potem nie dziwił.
_____________________________________________________________________________________________________________

Ze strony http://www.forum.cabal.playmmo.pl/index.php?topic=86.0 napisane przez VandraGor
_____________________________________________________________________________________________________________


http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/12/909cc578af4ba931007b0823f73909f3.gif?1324415206


http://img842.imageshack.us/img842/7555/indeksmo.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pojemniki https://archkasprzak.pl/